Blog

A DISC alapú kommunikáció és az Apple…

Mit is jelent a hatékony kommunikáció az Apple számára? Igazán elismerésre méltó, amivel az Apple dicsekedhet. Évről évre emelkedő eladások, növekvő profit és rekordokat döntő részvényárfolyam… A sikerekhez nagyban hozzájárul, hogy az Apple vásárlóinak lojalitása, márkahűsége kimagasló. A CBS News egyik cikke szerint ennek egyik titka az Apple Genius Bar-okban rejlik. Az Apple üzletekben ezek […]

Tovább olvasom »

Rólad szól az Amerikai szépség? Az életközépi változások…

„…42 éves vagyok… A feleségem és a lányom is azt hiszi, hogy irdatlan nagy vesztes vagyok. És igazuk van. Elvesztettem valamit. Nem tudom pontosan, mi az, de tudom, hogy nem voltam mindig ilyen… kába. De tudjátok mit? Sosincs késő megtalálni, ami elveszett” – mondja az Amerikai szépség című film elején Lester Burnham. S hogy megtalálja-e, […]

Tovább olvasom »

Abbahagyod vagy folytatod – avagy változás, mint a mesében?

Nagyobb szervezeti változtatásoknál minden apró sikerért meg kell küzdeni. Sokáig nem is észrevehetőek a változások, többen közben kedvüket veszítik, vagy visszatérnek a régi gyakorlathoz. Ebben a bizonytalanságban beszélgettem egy vezetővel a múlt héten, aki korábban eltökélt volt abban, hogy változtat a több, mint tíz éve kialakított vezetési módszerén.Az zsákutcába jutott, nem jöttek a várt eredmények […]

Tovább olvasom »

A bizalmatlanság ára

Helyzetkép, avagy bizalmatlanság az üzletben A minap egy kisvállalkozás operatív vezetőjével a szervezeti folyamatokról beszélgetve feltűnt, hogy milyen sok kézen fut át a legtöbb egyszerű feladat. Miután valaki aláírta, a kolléga ellenőrzi, a másik átnézi… Majd azt is elmondta, hogy az üzletükben az a szabály, hogy a legértékesebb árukat csak az ügyvezető adhatja el, ha […]

Tovább olvasom »

A bizalomról

A hétvégén cirkuszban jártunk. A gyerekkori emlékeimben  élő vándorcirkuszokhoz képest egy színes, színvonalas, igényes előadást láttunk. A levegőben ugráló, kötélen sétáló akrobaták produkcióját bizony komolyan végig szurkoltuk! Bámulatos koncentrációval, egymásra odafigyelve hétköznapi ember számára hihetetlen teljesítményeknek voltunk tanúi. A műsor alatt többször felvillant bennem ugyan az a fogalom: bizalom. Milyen erős bizalmat feltételez emberek között […]

Tovább olvasom »

Edison, a papírszalagos távírógép és a kommunikáció…

Thomas Alva Edison, minden idők egyik legnagyszerűbb felhasználója mesteri tárgyaló volt, üzlettársával, Gouraud ezredessel együtt. Egyszer üzleti megbeszélést tartottak az ezredes irodájában. Hárman voltak jelen: Edison, az ezredes, és egy bankár. Az utóbbiról az ezredes azt gondolta, hogy meg akarja venni Edison legújabb nagyszerű találmányát, a papírszalagos árfolyamjelző távírógépet, amelynek segítségével közvetlenül lehetett értesülni a […]

Tovább olvasom »

Asszertív kommunikáció tréning – 2016.03.02.

Mit is jelent az asszertív kommunikáció? Az asszertív kommunikáció olyan önérvényesítést takar, ahol Ön a saját igényeit kielégíti, oly módon, hogy közben a másik fél igényeire is tekintettel van. Valódi win-win hozzáállás… Ma már több száz ügyfelünk támaszthatja alá, hogy ez nem csupán üres ígéret: az asszertív kommunikáció alapjainak elsajátítása után Ön akkor is nyugodt […]

Tovább olvasom »

Asszertív kommunikáció tréning – 2015. október 21.

Mit is jelent az asszertív kommunikáció? Az asszertív kommunikáció olyan önérvényesítést takar, ahol Ön a saját igényeit kielégíti, oly módon, hogy közben a másik fél igényeire is tekintettel van. Egy win-win hozzáállás… Ma már több száz ügyfelünk támaszthatja alá, hogy ez nem csupán üres ígéret: az asszertív kommunikáció alapjainak elsajátítása után Ön akkor is nyugodt […]

Tovább olvasom »

Innermetrix üzleti reggeli 06.25

MEGHÍVÓ az Innermetrix Hungary eszköz-­ és esettanulmány bemutató reggelijére MIÉRT CSINÁLOD AZT, AMIT CSINÁLSZ? avagy, a vezetői tehetség mérhetősége, annak konzekvenciái és gyakorlati eredményei a vállalati életben Esemény dátuma: 2015. június 25., csütörtök 08:30 – 11:00 Helyszín: Oxygen Wellness, 1016 Budapest, Naphegy utca 67. Ismernek és használnak már az Ön vállalatánál személyiségelemző eszközöket? Fontos-­‐e Ön […]

Tovább olvasom »

Szervezeti egészségfelmérés – OHC riport

OHC – Organizational Health Checkup Ez az üzleti diagnosztikai eszköz a szervezeti teljesítmény értékelésében nyújt segítséget. Az alábbi 11 területen méri az üzleti sikerességet. Személyes – hogyan érzik magukat a munkatársak a cégben, szervezetben? Munkatársi azonosulás a vállalati célokkal – mennyire ismertek ezek a célok és a munkatársak mennyire dolgoznak ezek elérése érdekében? Személyzeti munka […]

Tovább olvasom »


Ez a weboldal sütiket használ. Az EU törvények értelmében kérlek, hogy engedélyezd azok használatát. Bővebb információ

Az EU törvények értelmében fel kell hívjuk a figyelmét arra, hogy ez az oldal cookie-kat, sütiket használ. A sütik apró, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el a számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye a böngészést. A sütik letilthatók a használt böngésző beállításaiban. Ennek hiányában, illetve az Elfogadom gombra való kattintással a használatuk elfogadásra kerül.

Bezár